26 Ağustos 2012 Pazar

Zayn ile evlenmek istiyorum


 Ben Zayn Malik ile evlenmek istiyorum!

Little Mix grubu üyesi Perrie Edward'tan Zayn Malik hayranlarını kızdıran bir açıklama geldi. Perrie One Direction grubu üyesi Zayn Malik ile evlenmek istediğini açık ve net bir şekilde dile getirdi.

Perrie: Ben Zayn ile "elbette" evlenmek isterim, diye açıklama yaptı. Yakında düğün çanlarının çalacağının sinyaline veren güzel yıldız, "Ancak Directionerlar üzülmesin" diye de ekledi.

Perrie: "Bence benim kimle evleneceğim belli. Bu kişi Zayn'dır." dedi. 

Aldatma olayları hakkında da Perrie Zayn'a olan güveninin tam olduğunu belirtti "Ben sadece komik olduğunu düşünüyorum. İkimiz birbirimize güvenmek zorundayız. Ben ve Zayn gerçekten mutluyuz. O Amerika'dayken sürekli birbirimizi görmek istiyorduk, özlüyorduk. Gerçekten zor. Ama ben ona güveniyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder