25 Ağustos 2012 Cumartesi

Perrie aldatma olaylarına cevap verdi:ONA GÜVENİYORUM.


Perez Hiltonun yayınladığı aldatma videosu dört gün öncesinae  büyük bir olay yaratmıştı.Zayn sürekli ona gelen tehditkar ve aşağılayıcı twittlerden çok rahatsızdı son olarak perez hiltonun yayınladığı video bardağı taşıran son damla oldu.Ama çok geçmeden Zayn hayranlarının yoğun isteği üzerine dayanamayıp twitter a  geri döndü. Sevgilisi Perrie de bu dedikodular hakkında The Sun ile bir röportaj yaptı.
Perrie : Zayn'e çok güveniyorum.Komik olduğunu düşünüyorum. Birbirinize güvenmelisiniz. Zayn ve ben gerçekten mutluyuz. Sıkça görüşüyoruz. Sadece Amerika'dayken görüşememiştik. Gerçekten zordu. Ama ona güveniyorum. Birbinizi görmediğiniz zamanlar çok zor olabiliyor. Birbirinizi sürekli gördüğünüzde daha özel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder